Saturday, March 7, 2015

windy rama

Well I finally had a chance to shoot this past weekend and it was super windy and rainy. OF COURSE. Ugggh. Maybe I'll just start shooting everything in the studio. I did manage to squeeze one look in before the hair whipping became to actually hurt my eyes. I paired grey high rise skinnies with a white long sleeve tee and leather jacket. And yes, I almost considered titling this post "rama shades of grey."


Rima Vaidila wearing 
Reformation Long Sleeve Tee
Bronx Shoes Boots
Vanessa Mooney Jewelry (Pssst 25% off on Shopbop!) 
Photos by Nicholas Maggio



38 comments

  1. Love this look, especially those shoes! There's nothing more annoying than trying to shoot in the wind and rain! Lovely pictures as always x
    Summer,

    http://the-twins-wardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. love your style so much! i want to have your body coz you look good in everything! :)

    http://ablogbyyubin.blogspot.kr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Was very interesting, thanks for share
      Thanks for a best post
      ,متلبی http://www.matlabi.ir/ , ,شبیه سازی با متلب http://www.matlabi.ir/order-matlab-project/ , ,متلب گروپ http://matlabgroup1.blogfa.com/ , ,پروژه متلب http://matlabi.blogfa.com/ , ,پروژه متلبhttp://www.matlabi.ir/shop/ , http://tecnab.ir/ ,پروژه رایگان متلب , http://www.matlabi.ir/%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/
      ,پردازش تصویر سیگنال در متلب http://www.matlabi.ir/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%aa%d9%84%d8%a8-2/
      ,شبیه سازی مقالات برق قدرت با متلب http://www.matlabi.ir/%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82/
      ,پروژه متلب برق قدرت http://www.matlabi.ir/%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82/
      ,سفارش شبیه سازی مقاله با متلب http://www.matlabi.ir/%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d9%88%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82/
      , شبیه سازی مقاله برق کنترل با متلب
      شبیه سازی با متلب , شبیه سازی با Matlab , پروژه متلب , پروژه Matlab , متلب , انجام پروژه متلب , پروژه آماده متلب
      شبیه سازی با متلب
      پروژه متلب
      انجام پروژه متلب
      انجام پروژه های متلب
      شبیه سازی با Matlab
      پروژه متلب
      پروژه Matlab
      شبیه سازی Matlab
      project Matlab
      پروژه fuzzy
      پروژه genetic algorithm
      پروژه Particle Swarm Optimization
      [url=http://www.matlabi.ir]matlab[/url]
      [url=http://www.matlabi.ir]پروژه متلب[/url]

      Delete
  3. That Outfit looks soo cool ! I really love how you edit your photos
    Hermine

    ReplyDelete
  4. YOU ARE LOOKING BEAUTIFUL AND I LOVE YOUR RINGS.
    XOXO- MOONSTONE RING

    ReplyDelete
  5. I would love to keep track of your posts, it is really a useful source of information, wish you success. It's great, wish you success in the next blog, this is a post that we all should read at least once.
    cá koi mini, abcya for kids, friv Games for kids 2019, jogos io 2019

    ReplyDelete
  6. لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران با بهترین خدمات زیر نشر اتحادیه توسط شرکت سرویس لوله انجام می شود. این شرکت با استفاده از مجهزترین سرویسکاران لوله بازکن تمام کارهای لوله بازکنی تهران را انجام می دهد.

    گرفتگی لوله فاضلاب حیاط
    افتادن صابون در چاه دستشویی
    لوله بازکنی میدان توحید

    ReplyDelete
  7. Thanks for nice share, just always find a reason to put smile on your face, the brightness of your face signifies that you have no grudges with anyone, Watch all your favourit Indian Popular Television Serials for free. BeyHadh 2 provide you with free Indian Serial and Full Episode HD Watch Online.
    Beyhadh 2 Full Episode

    Watch
    Beyhadh 2 Today Episode

    ReplyDelete
  8. سلام مطلب بسیار جالبی بود. دوستان اگه قصد خرید پنل اس ام اس می تونید از سامانه ی حرفه ای ما استفاده کنید

    ReplyDelete
  9. To solve the problem of clogged toilet pipes, it should be done using a spring and a special spring layer, because the texture of the toilet is made of ceramic, and when springing without a layer, the spring will damage the toilet and even the color of the toilet will change. .
    https://loleyar.com/

    ReplyDelete
  10. Tehran Freight Peak Freight Company, with several years of experience and effort in moving freight by Tehran Freight, Nissan Freight, Seyed Khandan, open and roofed East, is trying to make freight as comfortable as possible for its esteemed customers. .
    https://peykbar.com/

    ReplyDelete
  11. I would love to keep track of your posts .
    https://platformboy.com/product/wordpress-site-ready/

    ReplyDelete
  12. بهترین ها را برای شما آرزو می کنم

    ReplyDelete
  13. سایت شما از بهترین هاست .از سایت ما نیز دیدن نماتیید. تشکر

    ReplyDelete
  14. ما از سایت شما استفاه نمودیم امیدوارم به پیشرفت خود ادامه دهید. ممنون

    ReplyDelete
  15. لطفا از سایت ما بازدید نمایید.تشکر

    ReplyDelete
  16. بهترین مقالات را شما دارید سایت ما چطور است. تشکر از سایت خوبتان

    ReplyDelete

  17. صادرات فندق


    صادرات فندق خام به دلیل کاربردهای فراوان آن در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و صنعتی، همچنین استقبال سایر کشورها به مصرف این محصول بسیار پرطرفدار است. به طوری که کشورهای زیادی به دنبال خرید عمده فندق هستند. فندق در بسیاری از صنایع غذایی مانند انواع آجیل و مغزیجات، تولید شکلات، انواع کیک ها، حلوا، خشکبار، دسرها، بیسکوییت و مورد استفاده قرار می گیرد. خواص فندق مانند دارا بودن اسیدهای چرب، غنی بودن از ویتامین ها و مواد معدنی، عدم وجود کلسترول و … به عنوان یکی از مواد غذایی پر خاصیت محسوب می‌شود.
    صادرات فندق ایران افزایش یافت!

    آمار‌های گمرک در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که در این سال ۱۳ تن و ۵۴۹ کیلوگرم فندق به ارزش ۶۰ هزار و ۷۷۲ دلار یا یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون و ۴۹ هزار تومان از کشور صادر شده است. این آمار در سال جدید به ۳۷ تن و ۴۹۰ کیلوگرم فندق به ارزش ۲۳۰ هزار و ۳۱۹ دلار یا ۶ میلیارد و ۵۳۴ میلیون و ۲۵۷ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.





    آمار‌های موجود نشان دهنده آن است که طی بازه یکساله اخیر صادرات فندق به لحاظ وزنی با افزایش حدودا ۱۸۰ درصدی و به لحاظ ارزش دلاری با افزایش ۲۸۰ درصدی و به لحاظ ارزش تومانی با افزایش حدودا ۳۶۰ درصدی روبرو بوده است. از طرف دیگر قیمت عمده فندق در طی دو سال گذشته چند برابر شده است که به لحاظ ارزآوری و رشد دلاری رو به رشد می باشد. در سال های اخیر صادرات فندق ایرانی به مقصد ۱۰ کشور شامل کشور‌های آلمان، استرالیا، روسیه، افغانستان، امارات متحده عربی، آلمان، بحرین، پاکستان، ترکمنستان، قرقیزستان و کانادا انجام شده است. همچنین صادرات فندق به عراق نیز در سال های اخیر بسیار پر تقاضا می باشد.
    شرایط صادرات فندق

    برای داشتن صادرات موفق باید شرایطی که در ادامه بیان می شود را رعایت کنید. شرایط صادرات فندق عبارت است از:





    تامین فندق مناسب: کشور مقصد صادراتی شما قوانین و استاندارهای خاصی دارد که باید اصول بهداشتی آن را رعایت کنید. به طور مثال اروپا، پسته را با افلاتوکسین پایین خریداری می‌کنند.

    بسته بندی مناسب: بعد از تامین فندق درجه یک صادراتی از باغداران و کشاورزان، باید بسته بندی شایسته و بهداشتی برای آن در نظر بگیرید.

    برچسب بسته بندی: بعد از تهیه بسته بندی خوب و کاربردی، باید برچسبی روی آن بزنید که مشخصات محصول، شرکت صادرکننده، کمپانی واردکننده، زمان برداشت محصول و … بر روی آن درج شده باشد. اگر صادرات فندق فله‌ای باشد، از نوشتن مشخصات خودداری کنید.
    مراحل صادرات فندق

    قبل از انجام صادرات فندق، بهتر است که با مراحل آن آشنا شوید. اگر شما قصد صادرات این محصول را دارید، باید این مراحل را به ترتیب انجام دهید.
    رعایت شرایط صادرات فندق

    گام اول برای صادرات عمده فندق، رعایت شرایط صادرات این محصول می باشد. بعد از تامین محصول با کیفیت، بسته‌بندی و برچسب مناسب باید درباره کشور مقصد، محصول جذاب آن و بسته‌بندی مورد پسند تحقیق کنید و استانداردهای آن کشور را رعایت کنید.
    استاندارد های صادرات فندق

    گام دوم دریافت استانداردها و گواهینامه های لازم برای محصول مورد نظر می باشد. دریافت گواهی‌های لازم برای آزمایشگاه های معتبر اداره استاندارد و دریافت تاییدیه‌های لازم از اداره غذا و دارو را رعایت کنید.
    مراحل گمرک

    گام سوم ارسال کالا برای گمرک می باشد. دریافت تاییدیه‌ها و گواهی بهداشت و سلامت نباتات که در کشور هدف نیز برای ترخیص بار مورد نیاز است. مرحله بعدی بار زدن در حجم های درخواستی و ضدعفونی کردن بار ارسالی می باشد. معمولا شرکت‌های حمل و نقل برای ارسال بار از کانتینر یا واگن نسبت به حجم فندق درخواستی استفاده می کنند. در این مرحله دریافت بارنامه محموله فندق از گمرک و تسویه‌ حساب مالی است.





    بعد از حرکت بار شرکت‌های حمل و نقل اصل بارنامه و سایر مدارک ترخیص بار را به مشتری ارائه می‌دهند. دریافت گواهی مبدا برای محصول خود از اتاق بازرگانی مرحله دیگری است که باید در صادرات فندق انجام شود. در نهایت ارسال بار به کشور مقصد انجام می شود.

    ReplyDelete
  18. تعمیرگاه مگان

    خودروی مگان به خوش دستی در رانندگی معروف است. یکی از تولیدات شرکت رنو که در عین سادگی کابین داخلی، از قطعات باکیفیت و محکمی برخوردار است. یک خودروی ۴ سیلندر با فضای کافی و صندلی های بزرگ که موتور قوی و آپشن های متنوع، آن را به خودرویی محبوب تبدیل کرده است. اگر شما نیز مالک این خودرو هستید و به یک تعمیرگاه تخصصی مگان نیاز دارید، در ادامه با ما همراه باشید. چرا که هر از چند گاهی نیاز دارید تا با انجام سرویس های دوره ای و تعمیرات سلامت خودروی خود را تضمین کنید!
    درباره مگان

    رنومگان ساخت شرکت رنوی فرانسه می باشد که به دلیل کیفیت خوبش در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرد. شرکت سایپا مونتاژ این خودرو را برعهده گرفت. با این که رنو مگان از کیفیت بالای قطعات بهره مند است اما مانند هر خودروی دیگری نیاز به تعمیرات و نگهداری دارد. برای افزایش کارایی و طول عمر خودرو بهتر است آن را به تعمیرکاران حرفه ای و در تعمیرگاه تخصصی مگان بسپارید.
    مشکلات شایع خودرو مگان

    با توجه به کیفیت قطعات این خودروی فرانسوی الاصل توصیه می شود برای حفظ کیفیت آن به انجام سرویس دوره ای و تعمیر قطعات فرسوده توجه کنید. معمولا کم پیش می آید که مگان دچار مشکل شود اما بر اثر سهل انگاری در نگهداری مانند هر خودروی دیگری نیاز به تعمیر پیدا می کند. مهمترین خرابی های مگان را که در این خودرو شایع است در ادامه عنوان می کنیم تا در صورت بروز چنین مشکلاتی هر چه سریعتر آن را به تعمیرگاه تخصصی مگان منتقل کرده و عیوب آن را برطرف کنید.
    خرابی گیربکس مگان
    یکی از مهمترین دلایل خرابی گیربکس مگان استفاده از روغن های بی کیفیت در گیربکس است. تعویض دیر به دیر روغن گیربکس مگان، استفاده از برندهای نامعتبر و تعویض روغن توسط افراد ناشی می تواند به خرابی گیربکس منجر شود. از همین رو مراجعه به تعمیرگاه تخصصی مگان بسیار مهم است. تعمیرکارن حرفه ای به خوبی می دانندکه باید تمامی روغن کثیف را تخلیه کرده و با روغن جدید جایگزین کنند.
    مشکلات برقی مگان

    سیستم برق و دیاگ مگان حساس و پیچیده است. بنابراین باید به این موضوع دقت کنید که تمام شدن باتری و خرابی دینام می تواند به راحتی سیستم برقی مگان ر ا دچار مشکلات جدی کند. روشن نشدن چراغها، دیر استارت خوردن و خرابی موتور استارت از نشانه های خرابی سیستم برقی در این خودرو می باشد. با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی مگان می توانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید.
    نشتی روغن موتور

    گاهی در خودروهای مگان دیده می شود که روغن موتور آن نشتی پیدا کرده و به اصطلاح روغن ریزی دارد. دلایل روغن ریزی مختلف است که عبارتند از: شکسته شدن رینگ پیستون، سوختن یا ترک برداشتن سرسیلندر، خرابی واشر درب سوپاپ ها، خرابی کاسه نمد سر میل لنگ. برای رفع این مشکل نیز می توانید به تعمیرگاه تخصصی مگان در تهران مراجعه کنید.

    ReplyDelete

  19. تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین


    تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین آماده است تا بهترین خدمت رسانی را به مشتریان عرضه کند! اگر ماشین لباسشویی شما خراب شود، شاید مطمئن نباشید که باید آن را به کجا ببرید و یا حتی ندانید که مشکل از کجاست! ممکن است دستگاهتان مشکلاتی از جمله تخلیه‌ نشدن لباس، خشک نکردن و یا هر علت دیگری داشته‌ باشد. شرکت آیهان سرویس بهترین متخصصان را در نظر گرفته تا در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاهتان را شناسایی و در اسرع وقت آن را تعمیر و سرویس نماید. بنابراین زمانی که لباس شویی شما دچار خرابی شد حتما با آیهان سرویس تماس گرفته و از خدمات آن بهره‌مند شوید.
    تعمیر لباسشویی LG در قزوین یک تخصص است!

    وقتی ماشین لباسشویی شما درست کار نمی‌کند، راه حل آن ممکن است به سادگی تعویض مواد شوینده، سفت‌کردن شلنگ یا ترازکردن دستگاه باشد. برخی از مسائل به کمک حرفه‌ای نیاز دارند، بنابراین در این زمان بهتر است کار را به نمایندگی نصب و تعمیر لباسشویی ال جی در قزوین بسپارید. شرکت Ayhan Service تلاش کرده‌ است تا با کمک متخصصان حرفه‌ای و آموزش‌ دیده به زمان تعمیر سرعت ببخشد تا مشتریان بتوانند کار کردن دستگاه خود را مثل روز اول ببینند. بهترین تعمیرگاه لباسشویی ال جی در قزوین علاوه بر آن که خدمات را به سرعت عرضه می‌کند، ابزارهای باکیفیتی را برای جایگزینی قطعات فرسوده برمی‌گزیند و سعی می‌کند خدمات را به حد اعلای خود برساند.

    تعمیر و سرویس لباسشویی ال جی در قزوین تلاش‌ کرده است تا با ارائه متخصصان حرفه‌ای علاوه بر کیفیت بر قیمت مناسب نیز تمرکز کند تا همه بتوانند از خدمت آنان بهره‌مند گردند. شماره تلفن تماس آیهان سرویس (۰۹۱۹۲۸۵۳۰۲۲)
    شرکت خدماتی تعمیرات لباسشویی ال جی در قزوین

    مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در قزوین با گرد آوری متخصصان و انجام کارهایشان به بهترین شیوه ممکن توانسته‌اند نتیجه بسیار کارآمدی را برای مشتریان به ارمغان بیاورند. تعمیرات لباسشویی ال جی در قزوین به راحتی می‌ تواند مشکل را شناسایی و بر اساس آن بهترین عملکرد را ارائه دهد. بنابراین با وجود شرکت خدماتی تعمیرات لباسشویی ال جی در قزوین دیگر نگران لباس‌ های نشسته خود نخواهید بود. بیشتر مشتریان دوست دارند که ماشین لباسشویی خرابشان در اسرع وقت تعمیر و به آنان تحویل‌ داده شود. از همین رو تعمیر لباسشویی در محل یکی دیگر از خدماتی است که مشتریان بسیار می‌پسندند. احتمالا اگر خوش شانس باشید شاید تنها نیاز باشد که فقط چند ساعت صبر کنید.

    ReplyDelete

  20. تحصیل در روسیه


    روسیه با دارا بودن دانشگاههای معتبر در دنیا یکی از کشورهای محبوب برای تحصیل افرادی است که می خواهند با کمترین هزینه در بهترین دانشگا هه ای جهان تحصیل کنند. یکی از مزایای تحصیل در روسیه استفاده از دانشگاه‌های برتر دنیاست که نیازی به آزمون ورودی ندارد. دانشگاههای روسیه در رتبه‌بندی جهانی خوبی (رتبه های زیر ۱۰۰) و از کیفیت بالای آموزشی برخوردارند!

    تحصیل در روسیه از گزینه‌ های مطرح برای تحصیل می باشد که برای ثبت نام در آنها نیازی به مدرک زبان ندارید. اخذ ویزای تحصیلی آسان، هزینه های ارزان تحصیلی و تحصیل در روسیه و شرایط سهل پذیرش تحصیلی باعث تقاضای بالای تحصیل در روسیه شده است.
    تحصیل در روسیه چه مزایایی دارد؟

    تحصیل در روسیه به دلیل ارزان بودن شهریه ها و کیفیت بالای آموزش همواره مورد توجه دانشجویان ایرانی می باشد. از آنجایی که دریافت ویزای تحصیلی روسیه برای ایرانیان کار چندان سخت و پیچیده ای نیست و تحصیل در این کشور نیازی به آزمون ورودی دانشگاه ندارد، متقاضیان زیادی خواهان تحصل در روسیه می باشند.
    تحصیل ارزان در روسیه

    به جرات می توان روسیه را یکی از ارزان ترین کشورهای خارجی برای تحصیل در دانشگاه های با کیفیت نام برد. تحصیل در روسیه به نسبت کشورهای اروپایی و برخی کشورهای آسیایی از هزینه های کمتری برخوردار است و همین امر باعث شده تا از سراسر دنیا متقاضیان زیادی برای تحصیل در روسیه وجود داشته باشد.

    ReplyDelete

  21. شهریه دانشگاه لامانوساف چقدر است؟

    برایتحصیل در دانشگاه لامانوسوف
    روسیه باید شهریه پرداخت کنید که این شهریه برای هر رشته و دانشکده متفاوت می باشد. شهریه دوره پادفک، هزینه تخصص در پزشکی و داروسازی و هزینه اقامت در خوابگاه به صورت جداگانه محاسبه می شود! دیگر هزینه های تحصیلی شامل هزینه بیمه درمانی، آزمایش های پزشکی، رفت و آمد به دانشگاه و هزینه غذا و غیره می باشد.

    شهریه های دانشگاه لومونوسف با روبل روسیه پرداخت می شود اما از دانشجویانی که در آزمون ورودی دانشگاه، بالاترین نمره را دریافت می کنند، شهریه پرداخت نمی کنند!
    بورسیه تحصیلی در دانشگاه لامونوسف روسیه

    یکی از برنامه های شگفت انگیز دانشگاه لامانوساف مسکو، بورسیه و کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان است! این دانشگاه دولتی مسکو به دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل هستند اما نمی توانند هزینه های آن را بپردازند کمک می کند تا یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه لامانوساف باشند. مراکز تحقیقاتی زیادی در این دانشگاه وجود دارد که همواره محیطی را برای مشتاقان علم و دانش فراهم می کند تا به آموزش و مکاشفه بپردازند.

    یکی از شرایط دریافت بورسیه کسب بالاترین نمرات در آزمون های دانشگاه می باشد. همچنین دانشجویان ممتاز، برندگان رتبه های علمی و ورزشی و افرادی که عملکرد خوبی در دوران تحصیل دارند، می توانند برای دریافت بورسیه دانشگاه لومونوسف درخواست بدهند. این بورسیه برای دانشجویانی که سابقه تحقیقاتی پژوهشی خوبی دارند، مناسب خواهد بود. دانشگاه لومونوسوف با اختصاص بودجه تحقیقاتی به دانشجویان علاقه مند بورسیه می دهد تا سطح علمی دانشگاه را ارتقا دهند.

    بورسیه این دانشگاه شامل شهریه، خوابگاه، هزینه تحصیلی و کتاب و … می باشد. اگر علاقه مند دریافت بورسیه این دانشگاه هستید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

    ReplyDelete

Instagram